Pazite pri velikih odmerkih Viagre!

Jemanje visokega odmerka zdravila za zdravljenje erektilne disfunkcije je povzročil nepričakovani neželeni učinek za enega moškega v New Yorku: v njegovem primeru je moški začel videti vse v rdeči barvi.

31-letni moški je pred dvema letoma obiskal ambulanto za urgentno oskrbo v bolnišnici za oči in ušesa v New Yorku, pri čemer se je pritoževal zaradi rdeče obarvanega vida in zmanjšanja kontrasta v obeh očeh. Kontrast vida se nanaša na zmožnost razlikovanja predmeta od njegove okolice, ki temelji na razlikah v svetlobi in barvi.

Zdravnikom je povedal, da je na spletu kupil tekočino, in sicer zdravilo za erektilno disfunkcijo in jo pil naravnost iz steklenice. Zdravilo je vsebovalo spojino sildenafil citrat, ki je generična različica Viagre. Ker je moški popil zdravilo naravnost iz steklenice, ni vedel, koliko ga je dejansko zaužil … vendar je sam menil, da je bila količina veliko večja, kot je bilo priporočeno.

Pregledi oči in drugi pregledi so pokazali, da je poškodoval celice na njegovi zunanji mrežnici, ki je zadnji del očesa. Natančneje, poškodoval je svoje fotoreceptorje – celice v mrežnici, ki pretvarjajo svetlobo v električne signale, kar nam omogoča videti. Obstajata dve vrsti fotoreceptorjev: stožci, ki nam omogočajo, da vidimo v barvah, in palice, ki nam omogočajo, da vidimo v megli. Imaging testi so pokazali, da je človek poškodoval stožce, ki zaznavajo barvo.

Dejstvo je, da neželeni učinek sildenafil citrata vključuje spremembe v vidu, vendar samo v primeru, da ga zaužijemo v veliko večji količini, kot je priporočeno, nam je povedal zdravnik. Predhodna predklinična študija, ki jo je opravil Pfizer (izdelovalci zdravila Viagra), je pokazala, da so izredno visoki odmerki (200 miligramov) teh zdravil povzročili motnje vida pri 50 odstotkih moških.

Toda običajno te težave izginejo v 24 urah. Prav tako je bolj običajno, da ljudje razvijejo modro-obarvan vid, ne pa rdeče obarvanega vida, čeprav je bil primer, ko je moški po zaužitju visokega odmerka Viagre, videl vse v rumeni barvi.

Zdravnik je poudaril, da določeno zdravilo, ki ga je moški kupil prek spleta, ni prejelo standardnih odobritev ameriške agencije za hrano in zdravila za čistost in natančnost koncentracij uporabljenih kemikalij, čeprav je vseboval isto generično zdravilo kot Viagra. To pomeni, da bi zdravilo lahko imelo še večjo toksičnost. Zdravilo se je imenovalo Iron Man, in sploh ni bilo namenjeno ljudem, ampak bolj konjem.

Ta zdravila, ki delujejo na encim, vključen v vzdrževanje erekcije, lahko prav tako reagirajo z zelo podobnim encimom, ki ga najdemo v očesu, ki sodeluje z vidom. Sistemi očesnega encima so zelo občutljivi in izjemno občutljivi na vse toksine.

Poročilo o primeru služi kot “opozorilna zgodba za ljudi,” je dejal zdravnik. Pravilo pri zdravilih za erektilno disfunkcijo je, da je “manj je več,”. Pozorni bodite torej, da na spletu kupujete pri prodajalcih, vrednih zaupanja, kot je naprimer www.kamagra-gel-hrvatska.com.

Comments are closed.